ile kosztuje...

ile kosztuje opalanie takiego dwupiętrowego domku jednorodzinnego gazem opałowym przez całą zimę??? a może ktoś wie ile kosztuje opalanie gazem??? i ile węglem - tu
chyba wystarcza 2,5-3t???
On Fri, 5 Aug 2005 21:24:35 +0200, "bezrobotny"

Mi, tzn rodzicom około 2kzł, ale przez cały rok z ogzewaniem H20
Domek 164 m.kw. Ocieplony pustak max + 10 cm styropian + tynk acryl. Razem z grzaniem ciepłej wody, ale bez kuchni (bo elektryczna):
Za ostatni rok wysokość rachunków:
kwota | data -------------------- 382.44 | 17-09-2004 400.38 | 10-12-2004 781.73 | 25-01-2005 1 018.21 | 04-04-2005 689.95 | 23-06-2005 --------------------- 3 272,71 zł razem
Na miesiąc wychodzi niby 272,73 zł.
Ale w okresie letnim nie grzaliśmy, a rachunek jest 382,44 zł. Pewnie na jakieś 3 miesiące (pamięć ROR dalej nie przechowuje danych), więc załóżmy, że 125 zł, to koszty ogrzewania wody i te inne stałe koszty. Zatem samo ogrzewanie wychodziło by około 145 zł/m-c.

Potwierdzam ! U mnie ten koszt jest podobny !
axel