Pomysł na vortal - propozycje - może od Ciebie?!?

Jakiś czas temu założyłem vortal dla inzynierów -

, ale z przyczyn róznych - brak czasu, wsparcia itd. położyłem nieco rozwój tej formuły. Chciałbym jednak "podnieść" tą inicjatywę i w związku z tym poszukuję chętnych do współpracy lub chociaż opinii na temat jak taki voratl powinien wyglądać... Do tej pory wpiąłem do vortalu forum, info z róznych dziedzin i Download - Bazę wiedzy.... nie wiem co jeszcze można dołożyć?

Pozdrawiam

Item Y

Reply to
gazeta

Z czasów tevo.net przypominam sobie, że prowadzenie takiego portalu to poważne przedsięwzięcie i bez poważnego finansowania sczeźnie wraz z twoim zapałem. Co nie znaczy, że nie życzę ci powodzenia.

Konrad

Reply to
KA

Rozpisano zakres materia?u, który powinien sie; znalez'c' w portalu, z.eby spe?nic za?ozone kryteria, które zapewnia?y wie;cej nowych uz.ytkowników niz. porzucaja;cych portal. Kiedy wyraz.ono to w stronach i policzono ile za to trzeba by autorom zap?acic', choc'by za przepisanie jakichs' gotowców- wysz?y miliony PLN. Konrad

Reply to
KA

From: "KA" snipped-for-privacy@b.c

Moze trzeba bylo stworzyc jakis automat, ktory by tworzyl takie strony i programiscie zaplacic za dzialajacy automat... W sumie wystarczy kilka szblonow stron i jakies narzedzia do zapelniania ich trescia. Odchodzimy od tematyki grupy, wiec dzieki za wymiane zdan.

Reply to
mr.all

Automat do zapełniania stron treścią? Dobre! Konrad

Reply to
KA

Dnia Mon, 05 Feb 2007 08:16:52 +0100, KA napisał(a):

Koledze chyba chodzi o coś w rodzaju Wikipedii. W sumie nawet ciekawy pomysł, chociaż może warto by w ramach wiki zrobić TECHpedię.

Reply to
Doc

"obywatelska" postawa podobno ma tworzyć coś co niektórzy nazywają "internet 2". Ja narazie jestem sceptyczny, patrząc na mądrość ludzi dodających komentarze pod newsami na wp, gazecie itp. Wikipedia jest w porządku, ale wyłącznie dlatego że zaczęli ją poważni ludzie, a nie przygłupy. Teraz już przygłupy jej nie zepsują, choć próby bezustannie trwają :-)

Konrad

Reply to
KA

Spośród ludzi pierwszy raz odwiedzających portal masz dwie kategorie klientów:

1 Ci, którzy uznają że jest do bani i więcej tam nie zajrzą 2 Ci, którzy uznają że jest przydatny, dodadzą go do bookmarków i raz na jakiś czas będą tam zaglądać.

Jeśli wystartujesz z pustym portalem, to narażasz się na to, że duża część potencjalnych klientów wpadnie do tej pierwszej kategorii, czyli zamiast cos zyskać- stracisz.

Konrad

PS w przypadku ofivortal jestem w kategorii pierwszej.

Reply to
KA

Nie wyglądasz na takiego który się dużo może nauczyć. Zacznij od zasad pisania na usenet. Konrad

Reply to
KA

Dnia Sat, 3 Feb 2007 12:19:00 +0100, gazeta napisał(a):

Może połącz siły z

jeden duzy projekt (vortal) niż kilka małych.

Pozdrawiam,

Reply to
Doc