Prądy wznoszące

Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5b59947e$0$670$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Przewidzial przewidzial, tylko komu by sie chcialo do "2 second tent" wbijac sledzie/szpilki przez 10 minut :)

"Szybkie rozkładanie. Namiot samonośny (po rozłożeniu stawiasz go gdzie chcesz i jeśli nie ma wiatru, nie musisz nawet używać szpilek; namiot jest od razu gotowy do użytku!)."

Jeśli :-)

W dniu 2018-07-26 o 16:37, J.F. pisze:

Ja używałem namiotu brezentowego, którego waga nie zamieniała w latawca zbyt łatwo. Coś za coś.

WM

Reply to
WM