Sonda 2 - premiera 14.03

takie podsumowanie:

AL

"Niestety charyzma prowadzącego nie odbiega od przeciętnej dla kleryków, a mendowaty tryb narracji dyskwalifikuje nawet do czytania listu do Koryntian".

Hyhy.

Reply to
Marek

wszystko pięknie, wszystko fajnie tylko ; "ta chusteczka wsiąka wodę" - powtórzone ze razy...

na litość, naprawdę...

Reply to
sundayman

no i jakie wrażenia po odcinkach 3 i 4?

Jakby bardziej monotematycznie / odcinek bez skakania po 10 różnych tematach bez związku.

Jest lepiej ale przyznam się, że pod koniec pierwszego odcinka (czyli nr

3) mi się przysnęło (znaczy się, że było monotonnie i nic nowego), czesc drugą (czyli 4ty odcinek) męczyłem się aby zobaczyć do końca, ale wytrwałem :) (części 1 i 2 oglądałem dwukrotnie - tzn podchodziłem do oglądania, bo za każdym razem nie potrafiłem dotrwać do końca).

Znowu sobie nagrałem te odcinki - może raz jeszcze spróbuję zobaczyć końcówkę części 3ciej.

Ale dla porównania - przełączyłem po sondzie na TTV i zobaczyłem kolejne dwa odcinki deFacto - i dużo było ciekawiej.

No nic, może się w końcu Sonda2 rozwinie skrzydła a prowadzący wyrobi. Na początku 3go odcinka, prowadzący jakby chciał nawiązać do komentarzy po pierwszych dwóch odcinkach, że Sonda (ta oryginalna) to polemika i dwóch prowadzących - takie nawiązanie do 'rozmowy' z robocikiem wypożyczonym z Centrum Kopernika....

Reply to
AL