ART HOBBY - Kolejna porażka "monopolisty" - długie ale warto poczytać

| Dodatkowo AH wyjatkowo jak na nasze warunki przylozylo sie do swojej | strony internetowej. Buahhahhhahhhaha! -przepraszam :>

Logo to owszem zaktualizowali, niektore nowe produkty tez dodali. Juz nie mowie o braku dodania przekladni i smigiel do oferty internetowej(a maja jakis tam staly wybor) i to juz od dluzszego czasu(liczonego w latach). I masy innych czesci... Ale reszta jest nie zmieniona... i jeszcze te okropne menu. Dzoszukac sie tam nic nie mozna.

Reply to
Doman

Do czasu wysłania tego posta :)

Reply to
Dzozi

Użytkownik "Doman" napisał w wiadomości ......

Mnie ich menu pasuje. Ale porownaj ich serwis z innymi POLSKIMI stronami. Zwróć uwagę na ilość i jakość opisów towarów. I potem porównaj to np. z Riku gdzie opisy towarów sa zadne lub zalosne. W funkcji liczba towarow/jakosc opisow strona AH jest naprawde porządna, choc oczywiscie nie idealna.

Reply to
kojot

Witam, zeby oddac sprawiedliwosc ;)) takze musze napisac ze mam dobre doswiadczenia z ta firma. Jak kupowalem serwa to od razu byly sprawdzane czy dzialaja, a dopiero potem naklejka ;)) A moze inaczej jest jak sie tam osobiscie przyjedzie, mozna calkiem milo porozmawiac... moze zamowienia internetowe obsluguje ktos inny? Pozdrawiam, Marek

Reply to
mores3

Użytkownik "KrzysiekPe" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:c51sth$bdv$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

pogawedzic...Jak

Witam Z usług firmu AH korzystałem tylko 3 razy i jak na razie 3 razy obsługa mojej osoby bez problemu i nawet mi się podobała - do akusów dostałem termokurcze, do napędu GWS zestaw katalogów :o) i nawet pogawędzić się dało, ale jak ktoś w tym czasie zadzwonił to do klienta przez telefon Pan Dzik był raczej oziębły - to fakt. Skoro wśród głosów przeciw są też głosy za, to może nie jest tak bardzo źle z tą firmą.

Reply to
Pysiak

To moze zrobisz lepsza i im zaproponujesz ??? A co do twojej strony to lepszej w zyciu nie widzialem. A tak na serio to takie strony jak twoja to robilem jak TPSA udostepnila numer do internetu 020.... czyli pare ladnych lat temu. Wiec moze nie krytukuj co ??

Trix

Reply to
Trix

| Mnie ich menu pasuje. Ech, jak kto woli... Jak Kolega lubi miec helikoptery w dziale samochody to czemu nie?

| Ale porownaj ich serwis z innymi POLSKIMI stronami. To ze ktos umie wydac kase na design we flashu czy javie to nie sztuka. Ale prosze bardzo, zapraszam na strone

jest to bynajmniej rzaden "monopolista" a strona jest 3x ladniejsza i 5x czytelniejsza niz ta w AH. Radze tez przeczytac opisy produktow wlasnych.

> [...]

| I potem porównaj to np. z Riku gdzie opisy towarów sa zadne lub zalosne. Strona nie jest super piekna, ale jest i tak bardziej funkcjonalna niz ta z AH. A opisy sa na porownywalnym poziomie...

| W funkcji liczba towarow/jakosc opisow strona AH jest naprawde porządna, Nie zgadzam sie z ta opinia.

| choc oczywiscie nie idealna. Nic nie jest idealne.

Reply to
Doman

| Skoro wśród głosów przeciw są też głosy za, to może nie jest tak | bardzo źle z tą firmą. Oczywiscie nikt tu nie zakina ze firma ta jest "total bleh". Chodzi tu o podejscie do kienta, oraz pewne zachowania i prktyki prowadzone przez ow Panow co za tym idzie przez ta firme.

Mam nadzieje ze to wszystko zmieni sie po wejsciu do unii - wybor.

Reply to
Doman

Nawet jak osobno to wejdz sobie na allegro i zobacz jak linuxy itp sprzedaja (koszt, plytki nagrania i czasu poswieconego do sciagniecia). Zawsze tak moga powiedziec ;)

Trix

Reply to
Trix

Nie rozumiem tej wypowiedzi totalnie... jak i jej znaczenia w tym watku.

| To moze zrobisz lepsza i im zaproponujesz ??? Ja nie jestem "monopolista" i nie placilem za swoja strone.

| A co do twojej strony to lepszej w zyciu nie widzialem. Ach, dziekuje!

| A tak na serio to takie strony jak twoja to robilem jak TPSA udostepnila | numer do internetu 020.... czyli pare ladnych lat temu. A ze bys wiedzial, strone robilem w notatniku, za czasow modemu! Jak sie nie podoba to nie wchodz! Wony kraj.

| Wiec moze nie krytukuj co ?? I KTO tu krytykuje?!

Reply to
Doman

Wlasnie na stronie AH pojawil sie cennik GWS. Porownalem ceny z RIKU i Perfect Hobby. I musze przyznac ze wypadaja taniej o jakies 25zl. Ciekawe czy serwa tez beda sprowadzac?

Reply to
Doman

Tak notatniku wlasnie widac :D <a href="modelarstwo.htm">Modelarstwo</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&n bsp; A znaczki "&nbsp" sam wpisywales uparcie :>

A to wypisz wymaluj znany program :) - FrontPage <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-2">

Trix

Reply to
Trix

| A to wypisz wymaluj znany program :) - FrontPage Nie zaprzeczam. Uzylem go do sprawdzenia poprawnosci kodu(jakas stara wersja tego Fronta). A potem z lenistawa do wstawiania tekstow. Tylko tyle.

Reply to
Doman

Witam! Przyłączam się do powyższej opinii....

Pozdrawiam. St.Marzec

Reply to
stmar

Ja nie mowie ze FrontPage jest zly czy nie tylko chodzi mi o to ze latwo krytykowac innych.

Trix

Reply to
Trix

| Ja nie mowie ze FrontPage jest zly czy nie tylko chodzi mi o to ze latwo | krytykowac innych. W tym momencie robie totalny EOT. Czlowiek pisze, tlumaczy - nic. Grochem o sciane... Widac nie kazdy umie czytac ze zrozumieniem lub poprostu nie chce mu sie i woli gadac dalej swoje.

Reply to
Doman

To bardzo ciekawe. Szczegolnie ciekawe jest co stalo sie z ta uzywana aparatura, ktora bezplatnie wymieniono Ci na nowa. Zostala sprzedana jako uzywana??? Kto pokryl w tym przypadku jesj spadek wartosci??? Albo.....????

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

A ja wole wydac te pare zlotych wiecej i nie kupowac u nich. Trzeba sie szanowac :-)

Alex

Reply to
rcflight

To jest niezupelnie tak jak mowisz. VAT np. w Niemczech jest znacznie nizszy od polskiego, co spowoduje, ze wiele artykulow modelarskich mozna bedzie tam taniej kupic i legalie przywiesc do Polski nie placac zadnych dodatkowych oplat. Faktem jest ze pare rzeczy w Polsce jest troche tanszych (np. czeskie regulatory i czesc silnikow trojfazowych), ale w innych sprawach zrobi sie konkurencja. Pozdrawiam serdecznie i zycze Wesolych Swiat

Alex

Reply to
rcflight

Ja chyba wiem... W październiku kupiłem u nich, w sklepie w Warszawie Rangera 3 FM Sky, bez serw, tylko z odbiornikiem Feather. Ku mojemu zaskoczeniu na karcie gwarancyjnej była data 3 czerwiec 2003, to chyba trochę za wcześnie. Na szczęście data została przy mnie zmieniona. W domu zauważyłem dopiera, że masa naklejek, które AH nakleja na swoje produkty, ma zaznaczone 6 miesiąc 2003 roku. Nie wracałem już do sklepu. Na razie sprzet działa. Inna sprawa, to kupno u nich regulatora. Spodobał mi się Ripmax 22A. Postanowiłem go kupić za namowami grupowiczów. Chciałem go użyć do silnika

550/7,2V napędzanego żelówką 6V. W sklepie powiedzieli mi, że 22A to za mało. Potrzebuje wiekszego. Były JETI. Niestety działały dobrze od 6 cel. O 30A Ripmaxach panowie z AH nie słyszeli. Regulator kupiłem dopiero w Perfect Hobby. I był to właśnie Ripmax 22A. Po 10 minutach pływania prawie na pełnym gazie był tylko ciepły. Sądzę, że jest dobry. AH zostawiło u mnie opinię sklepu, który zajmuje się może dobrze klientem, ale ma klapki na oczach jeżeli chodzi o asortyment różnych producentów i ta dziwna naklejka gwarancyjna... no coments.
Reply to
Michał