Czym klei─ç?

Jako ┼╝e mam pierwsze l─ůdowanie na kreta za sob─ů prosz─Ö podpowiedzcie jaki klej kupi─ç by sklei─ç sturopianowe skrzyd┼éa w samolocie oriole?
Pozdrawiam.
Add pictures here
Ôťľ
Klej polimerowy np. Bunacol .Przejdz sie do sklepu z tapetami albo jakiegos budowlanego ,gdzie sprzedaja styropianowe kasetony i tym podobne elementy ozdobne ,to powinni taki klej miec. pozdrawiam
Add pictures here
Ôťľ
Witam Ja do styropianu i tym podobnych używam kleju firmy Soudal poliuretanowego . Ma ta zaletę ze penetruje styropian i jeszcze nic nie złamało mi się ponownie w miejscu klejenia :) Marek S
Add pictures here
Ôťľ