dxf

Jak drukowac pliki w formacie dxf :) ale chodzi mi o plany oczywiscie wiec musza byc duze. Czy w drukarni mi to wydrukuja ?

Reply to
Mati

Uzytkownik "Mati" snipped-for-privacy@SPAM.wp.pl> napisal w wiadomosci news:Xns97C3DED7F34A5mati@127.0.0.1...

Ploternia w kazdym wiekszym miescie, z lasera A0 ok 15zl, ale przeciez sa jeszcze kartki A4 , ktore sie pieknie laczy i mozna smialo na tym budowac, ja tak robie od zawsze i jest ok.

Powo, T>

Reply to
tomla

w <news:e483t5$omq$ snipped-for-privacy@news.onet.pl>

tomla napisał(a):

No tak ale chodzi mi o to czy w drukarni beda mieli program do otworzenia dxf'ow.

Reply to
Mati

w <news:e4c0qo$odi$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl>

mRqS napisał(a):

Ale chodzi mi jeszcze o to z czy jak juz znajde drukarnie to jak wyglada drukowanie, czy musze podac wielkosc czy pliki w dxf maja juz okreslona jakas wielkosc tylko mi sie na monitorze pomniejszaja ?

Reply to
Mati

laczenie kartek A3, A4 i mniejszych niesie za soba cos co nazywa sie znieksztalceniem liniowym i konia z rzedem temu kto polaczy arkusze 10 kartek A4 po boku 210 i dokleji drugi rzad 297 z zachowaniem wymiarów, cuda sie zdarzaja ale rzadko :) I jak kazdy plik graficzny, który mozna czytac np. w cadzie (uwaga na wersje, 14, LT, 2000 etc.) mozna przeksztalcac w dwg i odwrotnie (tylko po co?). Kazdy cad ma cos takiego jak skalowanie. Wiec jak na monitorze widzisz caly rysunek, to przy plotowaniu wyjdzie ci kropka (co mucha napscyla), albo arkusza A0 bedzie za malo. Najlepiej na rysunku zaznacz odcinek bazowy np. równy 1 metr, w drukarniach nie uzywa sie rysunków wektorowych (a i ceny sa chore, chyba ze masz zamiar wydrukowac np 1000 egzemplarzy), wiec najlepiej znajdz profesjonalne ksero, do którego zaniesiesz rysunek (albo wyslesz) i poprosisz o wyplotowanie. Serdecznie Tomek

Reply to
twojciechowski0

w <news: snipped-for-privacy@38g2000cwa.googlegroups.com>

napisał(a):

Wiec nie bardzo rozumiem co mam zrobic :D mozna tak krok po kroku :) ja chcialbym ten mode lwydrukowac

tylko prosze bez jakis docinek itd. Bo dalej nie rozumiem jak ze skala. Co zrobic zeby mi za malego badz a duzego nie wydrukowali tymbardziej ze sa 4 osobne rysunki.

Reply to
Mati

Witam Jeśli nadal jesteś zainteresowany tematem drukowania to odezwij się do mnie na poczte . Próbowałem pisac do Ciebie ale coś nie chcą wiadomości dochodzić . Pozdrawiam Paweł snipped-for-privacy@interia.pl

Reply to
Papa_Romeo

w <news:Xns97C751662319Cmati@127.0.0.1>

Mati napisał(a):

Moglby mi ktos powiedziec jak sa przymocowywane skrzydla ? :D Bo chyba na stale z tego co widze ?

Reply to
Mati