hamulce wsuwane

Witam mam szybowca z którym mam kłopoty z lądowaniem wiec przydały by się hamulce i szukam opisu jak je wykonać lub kupić gotowe wsuwane w skrzydło
Marek S
zobacz tutaj: http://www.retroplane.net/mg19maquette/page2.htm
Zresztą cała stronka (www.retroplane.net) i modele w niej opisane są niesamowite... Polecam:)
Marek

ps.
większośćz tych "modeli" w skali 1:1 widziałem na żywo(na międzynarodowym zlocie zabytkowych szybowców w Gliwicach), a nawet miałem okazję lecieć T-31..:)). Wrażenia - niemożliwe do opisania:).
Jakby ktoś chciał sobie pooglądać to zapraszam na moją stronkę: http://www.mmarko25.prv.pl / dział galerie - szybownictwo - vgc
pozdrawiam Marek

Witam dziękuje za informacje ale czy ktoś cos takiego zrobił ? Bardzo proszę o szczegóły wykonania . Marek S

Może takie? http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/7/38/40 / Pozdrawiam cyfrac