heli żyro hh & serwo

Tak jak w temacie te dwie nie mogą się dogadać. tzn podłączam serwo do odb.
jest wszystko ok chodz lewo prawo od skraju do skraju ok podłączam żyro
pracuje ale tylko w 50% w jedną stronę (żyro jest z drugich rąk) niweluje
obroty heli tak jak trzeba tylko w jedną stronę . Pytanie ustawienia, czy
żyro kaput
Reply to
opal5
Malo danych ........co to za zyro , co to za serwo ,
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
Ten żyroskop jest sterowany z aparatury a firma to ICG 400 GYRO firmy CSM ENGLAND
Reply to
opal5
to jest odnośnik do ich strony :
żytkownik "opal5" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d4a2kj$so5$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
opal5
Moim zdaniem gdyby żyro było kaput to albo by nie reagowało wogóle (uszkodzenie elementu piezo) albo by wariowało nawet bez dotykania (uszkodzona elektronika). Ja miałem podobny przypadek też żyro z drugiej ręki i do tego ze stanów więc o reklamacji nie było mowy i działało 50% w jedną i 2% w drugą czyli powiedzmy podobnie jak u ciebie, wystraszyłem się ale po chwili problem okazał sie bardzo żałosny ponieważ miałem przekręcone neutrum w żyro na maxa w jedną stronę i serwo nie reagowało wogóle na tą stronę, szybka regulacja i problem znikł. Pozdrawiam LarsD
Reply to
LarsD
Pierwsza rzecz "servo travel limits to be set from your transmitter. " Ustawiles wszystko zgodnie z instrukcja? Ten zyroskop jest calkowicie programowany z nadajnika za pomocą wolnego kanału najczesciej 5-tego (ale to sprawdz w instrukcji)
AdamG Heli RC
Reply to
adamg