ITALIERI - plastikowe modele samolotów 1:48

Co sądzicie o tej firmie? Warto się w nią bawić, jaka ona się plasuje na ynku względem innych producentów.

Reply to
Mizar

Mam model Pumy produkcji Italieri - nie robiłem go jeszcze ale pierwsze wrażenie jest dobre - detale są w porządku. Nadmiarowego plastiku do obciecia w zasadzie brak. np w ISU-152 firmy PST niektore czescie trzeba wręcz wyrzeźbić - bo więcej jest wylanego plastiku z nieszczelnej formy niz samej części :)

Wydaje mi się że firma jest jak najbardziej OK.

NIE polecam airfix / academy - kleiłem Tygrysa 1/72 tej firmy i straszny topór PST tez bym sie mocno zastanawial Revell oczywiscie jestem za

Moje opinie są na podstawie czołgów 1/72 Oczywiscie samoloty i inne skale to moze byc zupelnie inna bajka.

Maciek

Reply to
Maciek

Użytkownik "Maciek" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomoœci news:e5jno4$4hj$ snipped-for-privacy@srv.cyf-kr.edu.pl...

dziękuję za odpowiedŸ. czekam na inne ;-)

Reply to
Mizar

Z glebin modelarni ...

M> Co sądzicie o tej firmie? M> Warto się w nią bawić, jaka ona się plasuje na ynku względem innych M> producentów.

Nie mozna uogulniac calej firmy, czy ma dobre czy zle modele. Jakosc wykonania jest scisle specyzowana do dalego modelu. Jedne modele wyszly im dobrze jedne to gnioty. Wiec nie generalizujmy. Jak chesz kupic kakretny model to na tej podstawie trzeba szukac najlepzego, a nie ze Italka to gniot a Revell Jest super. Gdy chesz kupic jakis model proponuje poszukac albo zapytac o opinie na forum, gdzie siedzi wieksza ilosc plastikowcow, jest duza szansa ze dany model byl sklepjany z roznych zestawow przez roznych modelarzy i w tedy uzyskach opinie o kakretnym modelu.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper