jak odzyskac haslo??

loguje sie tu ,bo przegladarka pamieta .. a jak sprawdzic jakie mam tu haso??

W dniu 2010-11-07 18:36, LUK pisze:

Tu sie bez hasla wchodzi :)

kolega zapewne loguje si przez usenet gazeta.pl wic tam jest opcja przypomnij haso, wysya je na alternatywny adres e-mail, nie wiem, ale jest te moe opcja pytania pomocniczego, odpowiesz i znasz haso...
pozdrawiam s_13
LUK pisze:

a jak się nazywa twoja babcia? i podaj rok urodzenia ;]
MSPANC
Witam Z tej strony: http://forum.gazeta.pl/forum/0,0.html Opcja "Nie pamiętam hasła" PP