Kilka pytań o kolejki PIKO

Witam, odpowiedzcie mi proszę na kilka pytań: 1) Czy stare tory HO (lata '80) będą pasowały do obecnie sprzedawanych?
2) Jakie max. napięciem można zasilać lokomotywy HO? (widziałem na Allegro zasilacze do 12 ale też i do 16V). 3) Co powiecie na temat lokomotywy http://allegro.pl/item309782043_lokomotywa_elektryczna_ep_44_001_pkp_piko_nowa_.html Czy da radę uciągnąć więcej niż 3-4 wagony osobowe?
--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

Witam!
Przemolo napisal:

Stare tory byly z blachy wygietej w ksztalcie odwroconego U. Nowe maja profil "jak prawdziwe" - wiec bedzie problem z polaczeniem. Ale jesli Ci nie zalezy na profesjonalnym wygladzie to da sie to zrobic (ja tak robilem ;o)))

Moje jezdza na max. 16V

Ladniutka... sam mam chec na nia ;o)))) Jedna z moich lokomotyw (mniejsza od tej na aukcji) bez problemow ciagala 5 wagonowy sklad osobowy (duze wagony a'la obecne PKP)
--
Arcimek RC

Darek Arcimowicz