Multiplex Cockpit MM - kilka pytan

Zakupilem taki wlasnie nadajnik (uzywany). W zwiazku z tym mam kilka pytan: 1. Czy bedzie on wspolpracowal z wszystkimi odbiornikami, czy sa jakies
ograniczenia? Latadla na razie glownie depronowe i styro, wiec niewielki zasieg, masa no i odbiorniki z nizszej polki cenowej. Wystarcza 4 kanaly. 2. Czy mozna stosowac kwarce dowolnego producenta, czy sa jakies ograniczenia?
TR
Czy bedzie wspolpracowal np. z czyms takim: http://www.allegro.pl/show_item.php?item@571233 lub takim: http://www.allegro.pl/show_item.php?item9437054 lub takim: http://www.allegro.pl/show_item.php?item@529592
TR

Cześć, z tym pierwszym pewnie będzie współpracował ale nie jestem pewien czy należy użyć do odbiornika kwarców multiplexowych czy oryginalnych firmy odbiornika. Co do Rex'ów to z własnego doświadczenia wiem że współpracują z Cockpitem. U mnie latałem na komplecie kwarców MPX'a, ale wiem, że niektórzy zalecają do odbiornika kwarce firmy Jeti. Jeśli chodzi o kwarc nadawczy to używaj zawsze oryginalnego MPX'a.
P.S. Poza tym gratuluję zakupu. Ja także latam na Cockpicie ( ten obecny to już mój drugi Cockpit ) i uważam że za tą cenę dostajemy już prawie profesjonalne radyjko. Dla "zawodowców" może brakować trochę możliwości dowolnego miksowania kanałów, ale tak dla zwykłego użytkownika jest tego pod dostatkiem i jeszcze więcej... Używam takiej aparatury od 4 lat, ze śmigłowcami także sobie radzi. W każdym razie nie narzekam :) powodzenia...
Pozdrawiam Tomek
Napewno będzie działał z odbionikami Sanwy (RX-611 , RX-831) co prawda to duże odbiorniki , oraz bardzo poprawnie działa z kwarcami Sanwy (sam niejednokrotnie sprawdziłem) tak z kompletem -nadawczy i odbiorczy , jak i z pojedynczym kwarcem. Dla pewności jednak najlepiej mieć w nadajniku orginał MPX-a Pozdrawiam !! Radek Oleksy
www.modelarski.com