Niemiecka TV - reporta┼╝

Informacja dla tych koleg├│w, kt├│rzy maj─ů przez satelit─Ö mpo┼╝no┼Ť─ç odbioru niemieckej Kabel 1. Dzi┼Ť o 22:15 nadany zostanie reporta┼╝ o bardzo ciekawym
modelu A380 Petera Michelsa. http://www.kabeleins.de/doku_reportage/k1_reportage /
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

Ôťľ

Kocham ten model :-) ta 22:15 to jest czasu polskiego czy niemieckiego?
Pozdrawiam, Szymon

Ôťľ

Szymon, pami─Ötaj te┼╝ o dacie, w razie gdyby Niemcy le┼╝a┼éy za lini─ů zmiany daty ;-)
Pozdr├│wka Piotr

Ôťľ

A┼╝ sobie sprawdzi┼éem na worldtimeserver.com... rzeczywi┼Ťcie nie ma innego czasu urz─Ödowego :)))))
Pozdrawiam, Szymon

Ôťľ
Kto┼Ť ogl─ůda┼é? Dokonuj─ůcy odbioru technicznego A380, kolega Udo Menke b─Ödzie z du┼╝ym prawdopodobie┼ästwem uczestnikiem tegorocznego Pikniku. W ubieg┼éym roku choroba w rodzinie uniemo┼╝liwi┼éa mu uczestnictwo. Jest on mi┼éo┼Ťnikiem Me109 i ma ich ca┼é─ů kokcje a┼╝ do skali bodaj 1:3
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

Ôťľ
Ja ogl─ůda┼éem, dzi─Öki Piotrze za informacje, bo program by┼é naprawd─Ö bardzo ciekawy, przy nim Discoverowska Modelmania to spot reklamowy. Udo bardzo du┼╝o m├│wi┼é ciekawych informacji pozatym rzetelnie przygotowany materia┼é, az mi ┼╝al by┼éo ┼╝e m├│j niemiecki jest kulawy i nie wszystko do mnie dociera┼éo. Niech ┼╝a┼éuj─ů ci kt├│rzy nie widzieli , oby wi─Öcej takich program├│w. Pozdrawiam LarsD
Add pictures here
Ôťľ

Ta ofiara z lotniskowcem, by┼é 3 km. odemnie. Gdybym wiedzia┼é to bym pojecha┼é si─Ö po┼Ťmia─ç.
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

Ôťľ
Z tym lotniskowcem to nie bardzo wiem o co chodzi┼éo bo jak tylko Udo sko┼äczy┼é i pokazali tych dw├│ch go┼Ťci z wiecznie niedzia┼éaj─ůcym nap─Ödem to ja odwraca┼éem t┼éow do Delux'a ;-) Ot takia ma┼éa nietolerancyjno┼Ťc domowa, albo inacej maksymalne wykorzystanie wolnego czasu czyli lata─ç gdzie sie da i kiedy si─Ö da. Zw┼éaszcza ┼╝e ┼╝ona zapowiedzia┼éa swoj─ů aktywnos─ç komputerowa wi─Öc nie marnowa┼éem czasu na ┼é├│dki.
Ale faktycznie b─Öd─ůc 3kaemy od czego┼Ť takiego warto by by┼éo zobaczy─ç to w realu. Pozdro LarsD
Add pictures here
Ôťľ

No najgorsze, ┼╝e w┼éa┼Ťciciel te┼╝ nie wiedzia┼é o co chodzi┼éo. Przyjecha┼é 30km z Hamburga do Elmshorn z niedzia┼éaj─ůc─ů ┼é├│deczk─ů :-) Ale jak patrzy┼éem na jego nadajnik - staro─ç z Conrada z pod┼é─ůczonym jakim┼Ť nieokre┼Ťlonym czym┼Ť, tak ┼╝e sam nie wiedzia┼é jak go trzyma─ç to wzrasta┼éa ju┼╝ u mnie nieufno┼Ť─ç. Antena nie wysuni─Öta, a statek dziwnie reagowa┼é. Pomimo, ┼╝e nie przep┼éyn─ů─ů┼é 10m to odpad┼é mu taki boczny pomo┼Ťcik, zgubi┼é jedn─ů ze ┼Ťrub nap─Ödowych. Go┼Ť─ç nie widzia┼é potem ju┼╝ zupe┼énie o co biega, no ale to mog┼éo by─ç efektem pe┼énych zimnej wody gumowych spodni :-)))) Mo┼╝e lepiej ┼╝e mnie tam nie by┼éo bo reporta┼╝ telewizyjny by┼éby co chwila zak┼é├│cony gromkim ┼Ťmiechem. :-)
Co do A380, to by┼é pokazany odbi├│r techniczny modelu i oblot b─Öd─ůcy jednocze┼Ťnie sprawdzianem, czy pilot panuje nad tym modelem. Po tym zostaje wystawione za┼Ťwiadczenie i ten pilot mo┼╝e tym modelem lata─ç. To zdanie, dotyczy wcze┼Ťniejszej dyskusji na temat "prawa jazdy" na latanie w Polsce.
Pozdrawiam Piotr

Ôťľ
A tak, bardzo mi sie podoba┼éy badania i og├│lnie testy, czy w niemczech dotyczy to tylko takich du┼╝ych modeli? czy powiedzmy mniejsze takie 5kg tez przechopdza testy/ Zreszt─ů stres przy tym konstruktor mia┼é nieziemski. A wracaj─ůc do lotniskowca to mysl─Ö ┼╝e klient przez te 6 lat jak go budowa┼é zapomnia┼é o o mu tak naprawd─Ö chodzi┼éo i gdzie ma poszczeg├│┼éne elementy elektroniki w modelu, zreszta ta jego aparatura i ten wiszacy kabel z pakietem pozlepianych ┼╝el├│wek to by┼éo co┼Ť, jakbym ogl─ůda┼é film z lat 80tych.
Add pictures here
Ôťľ

Takim testom i "egzaminowi pilota┼╝u" podlegaj─ů modele od 25 kg do 150 kg. Powy┼╝ej 150 kg taki "model" staje si─Ö samolotem podlegaj─ůcym normalnym procedurom lotniczym. Nawet gdy jest on zdalnie sterowany. Do latania takim trzeba mie─ç ju┼╝ noramln─ů licencj─Ö pilota. Ale "modele" powy┼╝ej 150 kg to zupe┼énie inna bajka...
Pozdarwiam Piotr

Ôťľ
Te┼╝ mi co┼Ť ............... A 380 kolegi Paw┼éa Janisiewicza lata┼é w ubieg┼éym roku na ┼╗arze .I zaraz telewizja?Co┼Ť si─Ö specjalnego dzia┼éo? Wr─Öcz dyr, Dyrda zabroni┼é o A 380 z Krakowa m├│wi─ç publicznie .........
┼╗adne mecyje;-))
Add pictures here
Ôťľ

To nie jest taki sobie ot zwykły model A380: http://www.michel-concorde.com
Pozdrawiam, Szymon

Ôťľ
Krakowski A 380 też nie jest zwyczajny -tylko technika laserowa słuzyła do jego budowy....
Add pictures here
Ôťľ
Ogl─ůda┼éem - super, a┼╝ ┼╝al, ┼╝e nie znam niemieckiego.
Pozdrawiam, Szymon

Ôťľ
Piotrp_de pisze:

To ja si─Ö pochwal─Ö, ┼╝e wprawdzie programu nie ogl─ůda┼éem (nie mam telewizora :>) ale za to mia┼éem przyjemno┼Ť─ç podziwia─ç modele herr Michelsa na ┼╝ywo. Dwa lata temu (no, kalendarzowe trzy, to by┼é 2003) na pikniku lotniczym w Mainz :)
Mumin
--
************** </body> *** Kilroy was here *** </html> *************
Michał Mumin Mierzwa http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2
Piotrp_de pisze:

To ja si─Ö pochwal─Ö, ┼╝e wprawdzie programu nie ogl─ůda┼éem (nie mam telewizora :>) ale za to mia┼éem przyjemno┼Ť─ç podziwia─ç modele herr Michela na ┼╝ywo. Dwa lata temu (no, kalendarzowe trzy, to by┼é 2003) na pikniku lotniczym w Mainz :)
Mumin