Polak mistrzem świata w F4B (makiety na uwięzi)

Informacje na stronie:

podpis pod trzecim zdjęciem, nie ma jak umiejętność rozpoznawania samolotów przez "fachowców " z AP. Pozdrawiam, Piotr_O.

Reply to
Piotr_O.

No to wnies cos wiecej oprocz sarkazmu i podaj jaki ma byc wlasciwy podpis. Fachowcem nie jestem i o ile twoja wiadomosc w sensie logicznym ma tresc to z praktycznego punktu widzenia jest malo znaczaca i niewiele wnosi. A ja naprawde ciekaw jestem co to za samolot.

Pozdrawiam, Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski

Prosze bardzo: SU-12 oblatany w 1947 roku. Pozdrawiam, Piotr_O.

Reply to
Piotr_O.

Dla lubiących szczegóły link z ifo. o su-12:

Piotr_O.

A już chciałem na Ciebie nakrzyczeć ;-) To czwarte a nie trzecie zdjęcie :-)

Pozdrawiam Piotr

piotrp_de

Wygląda mi to na kolejna zaczepkę / wybacz/ uzyłeś słowa "fachowiec" w znaczeniu pejoratywnym , żę niby ten fachowiec jest nierozerwalnie zwiazany z modelarstwem AP . Gybyś się tak zagłębił w zawartość to znalazłbyś niewątpliwie w składzie drużyny Rosji nazwisko modelarza i jego prawidłowo rozpoznany model . Bład jak zwykle popełnił ktoś kto wstawiał zdjęcia na stronę - ale nie jest to błąd z rzędu zasadniczych i wystarczyło wysłac uwagę do webmastera a nie czynić z tego sensacji i sprytnie tego wykorzystywać dla ośmeiszenia organizatorów i przedsięwzięcia . Rów dalej kopiecie sami

Reply to
Jerzy