PRZESTROGA - proszę przeczytać (długie)

Witam Przestrzegam wszystkich przed kupowaniem czegokolwiek od Michała Łuczaka !!! Kilkakrotnie ogłaszał na grupie sprzedaż sprzętu modelarskiego i skorzystałem z oferty. Oto cała historia: zdecydowałem się na zakup modelu, napisałem, uzgodniliśmy cenę i Pan Łuczak poprosił o kontakt tel. w celu dogadania szczegółów. Bardzo ważny był dla mnie stan i wygląd modelu ! więc oczywiście zadzwoniłem. Rozmowa była dość długa i kilkakrotnie zostałem zapewniony o bdb stanie modelu. Zamówiłem więc model i czekałem. Przyszła paczka, rozpakowałem i ... potężne rozczarowanie, bynajmniej nie jakością opakowania chociaż ta również pozostawiała wiele do życzenia. Model niestety nie wyglądał tak, jak wynikało z opisu. Pogniecione i wyszczerbione skrzydła, niepasujący kadłub, brak czubka do szybowca, który miał być. Oczywiście zaraz zadzwoniłem z reklamacją. Usłyszałem, że owszem skrzydło ma wyszczerbienia o czym wspomniany Pan zapomniał mnie poinformować !!! Pognieceń natomiast nie ma a te drobne to wynik eksploatacji modelu (trochę dziwne, że na górze a nie na dole). Uzgodniliśmy, że zrobię zdjęcia i zadzwonię ponownie. Niestety od poprzedniego poniedziałku do wczoraj tel. milczał. Kiedy otrzymałem e-maila Pan Łuczak był negatywnie nastawiony do mojej propozycji zwrotu modelu. Zadzwoniłem więc po raz 3 aby wyjaśnić sytuację. Niesty jak można się domyślać w dalszym ciągu był nastawiony negatywnie do zwrotu. Dodatkowo dowiedziałem się, że zagniecenia na skrzydle są od montowania serw !!! i nie powstały w transporcie o czym poprzednio również zapomniał mnie poinformować !!! Przypominam, że dzwoniłem i dokładnie pytałem o stan modelu. Czuję się oszukany i jego tłumaczenia w stylu "proszę nie szukać dziury w całym tylko poskładać model i latać" nie bardzo do mnie trafiają. Dodam jeszcze, że Pan Łuczak został przeze mnie poinformowany o tym, że napiszę przestrogę dla innych ale nie bardzo się tym przejął. Podsumowując: proszę uważać przy kupnie czegokolwiek ponieważ opis podawany przez Pana Łuczaka bardzo odbiega od rzeczywistości. Przykre jest to, że wśród modelarzy zdarzają się tacy, którzy oszukują innych modelarzy. Sądziłem, że ten Pan będzie uczciwy ale chyba się pomyliłem. Pozdr Krzysiek

Reply to
Krzysiek

Rzeczywiście - sprawa bardzo przykra i bodajże zdarza sie po raz pierwszy na tej grupie. Myśle, że przytoczone argumenty będą zasadne, tylko w przypadku gdy kolega Krzysiek upubliczni swoje dane gdyż wystąpienie z takimi zarzutami jest / publicznym oskarżeniem o nieuczciwość / oszczerstwem / jeśli zarzuty sie nie potwierdzą Tu trzeba dodać iż, Michała znamy z nazwiska i miejsca zamieszkania, a także jego dokonań na polu modelarstwa, a kolegi Krzyśka nie - tu apel o ujawnienie swoich danych. Dokąd bowiem ich nie ujawni, sprawa nie będzie traktowana lege Artis. Ale trzeba posłuchać drugiej strony co ma do powiedzenia w tej sprawie.Dodaję ,że w żadnej mierze nie podjmuję się roztrzygania sporu, gdyz może to w tej sytuacji dokonać jedynie Sąd, a sprawa jest poważna. Wolałbym takich ostrzeżeń nie czytać na grupie

Reply to
Jerzy
 Tu trzeba dodać iż, Michała znamy z

Czy rzeczywiście nie znamy dokonań kolegi Krzyśka? Chyba nie trzeba przedstawiać :) Pozdrawiam wszystkich - Lechu

Reply to
Lechu

Może wymyślić jakiś sposób "uwierzytelniania" takich transakcji przez pozostałych grupowiczów, lub ogólnie znanych modelarzy ? Sam byłbym zainteresowany takim potwierdzeniem "jakości" transakcji którą zamierzam wykonać w/g ogłoszenia z naszej strony.

Reply to
Jacek Borowski

Witam Aby nie być anonimowym mogę oczywiście podać swoje dane Krzysztof Rabski - Przemyśl Zainteresowanym mogę podać dokładny adres z nr telefonu domowego. Dodam, że posiadam konto w Allegro o nazwie krzysiek2. Można sprawdzić moje komentarze. Tak, jak pisałem poprzednio dzwoniłem do Pana Michała i dokładnie pytałem o stan i wygląd modelu czyli sprawy zarówno techniczne, jak i wizualne. Jeśli chodzi o stan techniczny to mam jedynie zastrzeżenia dotyczące mocowania skrzydła, które nie pasuje do kadłuba i wymaga poprawy o czym mnie nie poinformowano. Podkreślałem w rozmowie, że istotny jest dla mnie wygląd !!! modelu natomiast Pan MŁ w mojej ocenie podał opis daleko odbiegający od rzeczywistości. Stąd moje pretensje. Wiem, że kupując używany model i nie widząc zdjęć można dostać kawał złomu, dlatego też zadzwoniłem po raz pierwszy aby dokładnie wypytać. Mam na tyle duże doświadczenie, że potrafię poprawić pasowanie skrzydła do kadłuba i zamocować statecznik ale z pognieceniami i wyszczerbieniami są większe problemy. W opini Pana Łuczaka czepiam się szczegółów ale podkreślam raz jeszcze dzwoniłem, pytałem o stan i wygląd modelu i zostałem wprowadzony w błąd. Moim źródłem dochodu również nie jest handel modelami co zarzuca mi Pan Michał. Owszem model jest wystawiony do sprzedaży ponieważ nie spełnia moich wymagań a nie mam możliwości jego zwrotu. Chodzi mi o zwrot kosztów a nie zarobek !!! Możliwe, że innym taki stan modelu nie będzie przeszkadzał. Dodam, że wykonałem zdjęcia i wysyłam na życzenie zainteresowanym oraz dokładnie informuję o stanie, czego nie zrobił Pan Michał. Poza tym nie należę do ludzi ułomnych, pałających zemstą i aroganckich co zarzuca mi wspomniany Pan. Każdy z nas miał prawo wypowiedzi i jest nieprawdą jakoby nie został dopuszczony do głosu. Poza tym w ostatniej rozmowie Pan Michał stwierdził, że może osobiście przyjechać do "Przemyśla tej zabitej dechami dziury" i poskładać mi model. Oczywiście go zaprosiłem ale chyba nie skorzysta. Poinformowałem go, że opiszę całą sytuację. I nie jest to zemsta !!! tylko przestroga dla innych, że są modelarze delikatnie mówiąc nie do końca uczciwi. Dalsza dyskusja na ten temat chyba będzie bezcelowa Pozdr grupowiczów i Pana Michała Krzysiek PS. W dniach 31.07-01-08 jestem nieobecny - wszelka korespondencja po tym terminie.

Reply to
Krzysiek

I bardzo dziękuję tyle chciałem wiedzieć - reszta to już sprawa między Panami / nie powiem solidarność terytorialna zrobiła swoje - pochylam sie w Pańskim kierunku / pozdrawiam Jerzy

Reply to
Jerzy

witam

tak sobie myśle że jak ktoś nabywa model z 2 serwami za 250 zł to nie powinien wymagać stanu idealnego jak chce model nie latany w idealnym stanie to polecam sklep modelarski :-) a swoją drogą to ciekawe że przy sprzedaży cena została ustalona na 275 zl :-) czyżby stan modelu uległ poprawie

Pozdrawiam Waldek

Reply to
waldek72