Re: (lotnicze) Beafighter Mk.21

Ke'dem guerfel "Maciek Poniatowski" snipped-for-privacy@wp.pl ihn news: snipped-for-privacy@polnews.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Od razu zapytam - też masz półvacu, czy może udało Ci się trafić na lepsze wypraski?

Czy na pewno, to Ci nie powiem, ale IMVHO nie. Zresztą rzuć okiem na te fotki - przydadzą się przy budowie modelu, a dość wyraźnie pokazują, że z tyłu karabinu nie było.

mi się, że SAM Publications wydała tomik o Beaufighterze, ale tego akurat nie mam. Jeśli możesz go dorwać, to będziesz miał piękne źródło informacji - tomik o Mosquito jest świetny :o)

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski