Regulator do ogiw Li-PO

Witam.
Czy móg³by kto¶ mi pomóc przy wyborze regulatora do silnika jednofazowego
(zwyk³a 280 lub 400) . Ca³o¶æ ma byæ docelowo zasilana z 3 ogniw LI-PO.
Pozdrawiam.
Reply to
Irek Sobotka
Tomek Gumny
robi fajne regle, nie wiem jak się będą sprawowały z 3 ogniwami, z tego co pamiętam są na sztywno ustawione na 2 ogniwa ale moge sie mylić ;-) Czyta grupę więc pewnie sie odezwie. Tomek do tablicy :-))
Reply to
Teos
Wlasnie dlatego napisalem, ze czekam. Andrzej obiecal nowe regle (male, programowalne na li-ion) na styczen, to moze w lutym beda. O innych takich regulatorach do szczotkowcow nie slyszalem, do bezszczotkowcow za to bez problemu.
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Polecam wspaniałe regulatory czeskiej firmy JETImodel
Proponuję regulator JES 012!Zapytaj Pana Leszka Jurę
czy ma te regulatory już w sprzedaży.A jeżeli będziesz miał problemy z instrukcją , pisz - chętnie przetłumaczę.Pozdrawiam.Ludomir
Reply to
LUDOMIR ROGALSKI
No dobrze ale juz jakie¶ regulatory Modelronik ma w ofercie pod napêd Li-PO lub Li-Jo ale s± trochê du¿e i ciê¿kie. Wydawa³o mi sie, ¿e mo¿na gdzie¶ jeszcze kupiæ co¶ mniejszego. U¿ytkownik "Irek Sobotka" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:btea0t$g6p$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Irek Sobotka
Użytkownik Krzysztof J. Choroszko napisał:
Cały ja:) W tej chwili MMC20, może nie jest najmniejszy i najlżejszy, ale za to się łatwo nie sfajczy jak małe JES-y. Sam regulator nie jest ciężki, najwięcej ważą kable!!! A te można skrócić albo po prostu dać cieńsze (na zamówienie nieodpłatnie), zrezygnować z hamulca, nawet dużych diod. Mowe MMC20 i 35 mają programowalne również ogniwa litowe od 2 do 4 szeregowo.
Te małe regle-pchełki, których zdjęcie płytki już prezentowałem, będą rzeczywiście mniejsze i lżejsze od MMC20. Trochę słabsze, ale nadal mocne bo niechętnie stosuję małe tranzystorki i BEC-e. Regulatorki będą wydłużone (elementy mocy poza płytką), długość zależna od typu BEC i tranzystora. Na zdjęciu
widać różnicę w wielkosci między pcb pchełki a MMC20. Szczęki suwmiarki pokazują 10mm. I to nie są te same płytki co prezentowane wcześniej, bo wkradł się błąd i poprzednie są w koszu (pospiech nie popłaca). Postaram się je zrobić w tym tygodniu. Mam strasznie mało czasu z uwagi na to że były święta a ja mam rozgrzebany pilny "duży" projekt - ciekawostka nieco modelarska: robot samobieżny napędzany silnikiem diesla. Tylko ta wielkość mało depronowo-balsowa - kilka ton ładowności:)
Reply to
A.Grodecki
Z trzema ogniwami LiION/LiPoly - kiepsko. Napiêcie odciêcia jest ustawione na sta³e na 5.8V. To w sam raz dla 2 ogniw, ale dla trzech stanowczo za nisko. Przy tym 3 ogniwa daj¹ stosunkowo wysokie napiêcie zasilaj¹ce, zatem BEC bêdzie wymaga³ lepszego ch³odzenia. TG
Reply to
Tomasz Gumny