sr-71

witam grupowiczów
POSIADAM DWA SILNIKI STRUMIENIOWE OD SR-71 W DOBRYM STANIE I SZUKAM DO NICH
KAD£UBA. MUSI BYC TYTANOWY I SPRAWNY TECHNICZNIE TYLKO BEZ FOTELI BO MAM.
POZDRAWIAM I CZEKAM NA PROPOZYCJE. CENA NIE GRA ROLI.
POZDRAWIAM GRYPOWICZÓW.
Reply to
ciupa
Panie - u nas na wsi jak Soltys dostal z przydzialu koparke do kartofli "sdielano w USSR" to takich pare spadlo (oj miala ta koparka pare - 500%normy wyciagala, tylko te kartofle to od razu na export szly, oczywiscie te co w nic nie trafily ;-)), Jakby dobze poszukac to sie wyluska z ziemii takiego SRa, a ze jak Wasc mowisz tytan to pewnie sie za bardzo nie popsul (wiem co mowie - mialem lopate z tytanu tez "sdielano w USSR" - gniotsja nie lamiotsja ;-))
Reply to
AndR
NTG -> pl.rec.lotnictwo :)
U¿ytkownik "ciupa" snipped-for-privacy@tkdami.net napisa³ w wiadomo¶ci news:bknj7k$5h0$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
Lukasz Stela
ty chamie mo¿esz mnie poca³owaæ. przyci¶nij sobie jaja do umywalki , spójrz w lustro i zastanów nad swoim zyciem wie¶niaku U¿ytkownik "Andrzej Kostkiewicz" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bkor39$nus$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
ciupa
mam drewniany ........ pomaluj sobie szara farbka , to bedzie wygladal jak tytanowy , a jeszcze jedno
mam troche klepek do lba na zbyciu , przyda sie jedna ( min ) Tobie
Pozdrawiam U¿ytkownik ciupa snipped-for-privacy@tkdami.net w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³:bknj7k$5h0$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
PLOOOOOOOOONK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oglaszam sezon polowan na burakow - moja plonkownica znow otwarta!!!
Pzdr, Pavvel
Reply to
nomail
Chyba mi jednak zabraknie klepek :))))))) pewne ulomnosci sa nieuleczalne :))) U¿ytkownik ciupa snipped-for-privacy@tkdami.net w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³:bkore8$m6r$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
uprasza sie o niekarmienie trolla
Reply to