[szkutnicze?] Holownik i ...okręt podwodny w jednym ?

Witam !
Może już gdzieś to było ale ja widzę pierwszy raz. Jak dla mnie masakra...

Lechu
Użytkownik "Lechu" <lechu snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Waldorf
Ciekawe, jak sobie radza na mieliznach :o)
Pozdrawiam Maciek
Reply to
deep
tak bylo - caly filmik na jakims amerykanskim site - nie pamietam adresu. Szkoda, ze autor stronki (nie zdjec) nie podal zrodla :(
Reply to
sveio
strona o tej kolizji. To zdarzenie uwidacznia jakie mogą być silne prądy. Pozdrowienia ze słonecznej plaży bałtyckiej.
Reply to
JANCIO WODNIK