Sól zmiękczająca

Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nclvfk$5s9$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl... W dniu 2016-03-18 o 10:35, J.F. pisze:

A 2kg soli do gardla kosztuje 1.30 :-)

Ale jakies g* bedziesz do drogiej zmywarki sypal ? Kup potrojnego dzialania, tylko 6 zl/kg

:-)

P.S. Tak prawde mowiac - zmywarka tyle tej soli zuzywa, ze z trudem sie na piwo uzbiera. Ale ja jakos tak mam, ze jesli nie widac roznicy, to nie lubie przeplacac :-)

Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu piątek, 18 marca 2016 10:35:54 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Tu jest troche informacji

Wychodziloby, ze to nie o jod chodzi, tylko o inne, nie/slabo rozpuszczalne skladniki. Ktore osadzaja sie w zbiorniku solanki.

W dniu wtorek, 22 marca 2016 11:04:47 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Ostatnio mojego bosza rozkręcałem i serwisowałem, bo coś kapało, zawór zwrotny niedomagał i takie tam. Zdjąłem również cały panel boczny z przezroczystego tworzywa (swoją drogą to super zabawa dla dużych chłopców, patrzeć z boku jak tymi kanalikami i przelewami woda ciurka tu i tam), sól jest sypana od środka zmywarki i wpada do sporego pojemnika, z którego jest potem wylot do innego pojemnika z żywicą. Zmywarka rok produkcji 1997, kupiona używana od Niemca, na dnie zbiornika na sól było parę garści drobnego piaseczku (zakładam, że to te nierozpuszczalne związki). Czyli wychodzi na to, że ta sól spożywcza nie jest aż tak strasznie zanieczyszczona, osadu było może na jakieś 5% pojemności zbiornika.

L.

Reply to
Lisciasty