Cularis

Kiedyś , a było to nie tak dawno naszemu modelarzowi,który zakupiłby model Cularis zwóciłem uwage by w miejscu łaczenia płatów z kadłubem naklejał
taśme samoprzylepną kiedy zamierza wykonać lot. Niestety, ów nie skorzystałbył z tej rady. Dziś okazało się iż przyczyną dwóch dość grożnych kraks modelu / złemania kadłuba w dwóch miejscach było zbyt lużne , albo obluzowane połaczenie wtyczka - gniazdo lotek , które jest wykonane wg. patentu "multiplex" Oczwiśćie zostanie ono "wywalone i zastosowane zostaną wtyczniki typu Hitec. Tak, że pozostanę przy opinii ,że owszem nadajniki i odb. tak ale modele to nie koniecznie, a nasz modelarz będzie chyba od teraz słuchał co sie do niego mówi - pozdrawiam serdecznie
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl

Taśma klejąca vel samoprzylepna to straszna broń, straszna! Ja odkryłem jej zalety lata temu i uważam, że wszelkie opinie sugerujące jakoby taśma była czymś niegodnym "prawdziwego" modelu, że to oznaka fuszerki, mijają się raptownie z prawdą :-) Taśma doskonale łączy z kadłubem różne klapki, kabinki, etc. - nie mówiąc o dodatkowym trzymaniu płatów razem - , których przykręcanie czy też zatrzaskiwanie na różnorodne sposoby, najzwyczajniej mija się z celem, jest nadmiarem formy nad treścią. Zawsze na lotnisku mam rolkę taśmy w kieszeni, jakbym zapomniał, to pewnie bym wracał po nią do domu - serio :-)
pozdrawiam, qrdl
a jak wygląda taka wtyczka? moze jakis link...
mam Cularisa i spotkał mnie podobny problem - na szczescie kraksy jeszcze nie mialem ale jakosc i trwalosc tych polaczen mnie martwi - tym bardziej ze podczas pierwszych testow (pierwszych rzutow) wylapalem blad poluzowanej wtyczki.
maciej

:( :) lol