Cut Off w Profi 3030

Witam! Czy w Profi 3030 możliwe jest zaprogramowanie Cut Off'a do wyłączania silnika? Do tej pory latałem więcej na betonie, więc nie było mi to
potrzebne, bo albo lądowanie wyszło albo wymieniałem śmigło. Teraz czasami latam w dość wyskiej trawie, modelik pod koniec dobiegu staje na mordzie, wiec lepiej byłoby wyłączyć motor przed lądowanie. Oczywiscie mogę to zrobić suwakiem, ale zacząłem się zastanawiać czy istnieje możliwość zaprogramowania tego na przełączniku? Udało mi się jedynie serwo ustawić na przełączniku, działało metodą 0-1, ale wtedy nie było możliwości ustawienia go na drążku :-/. Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam, Piotrek
Po dalszej zabawie zrobiłe coś takiego, że udało mi się zrobić na przełączniku maksymalne otwarcie przepustnicy, czyli dokładnie na odrót. Z każdej pozycji drążka, po przełączeniu przełącznika serwo owteira przepustnicę na max.Jak to zmienić? Od czego zależne jest to w jaką pozycję przełącznik przesuwa dzwignię serwa?
Pozdrawiam, Piotrek
Użytkownik "Piotr Kowalski" napisał w wiadomości ...

Może wystarczy odwrócić wtyczkę przełącznika w gniazdku. Obecnie łaczy środek z jednym skrajnym pinem, a po odwróceniu będzie łączony drugi skrajny pin. W ten sposób chyba kiedyś odwracałem działanie przełącznika w 3010. Krzysiek

skrajny
To tylko odwróci działanie przełącznika, nie zmieni jego działania. Pozatym można to zmienić w "komputerze", poprzez przycisk "R", próbowałem tego. Na chwilę obecną doszedłem juz do tego, że wyłączenie serwa ustawia je w pozycji neutralnej.
Piotrek
Piotrek,
Jak wejdziesz do "controll settings", wybierz ustawienia gazu. Znajd Fix.Val. (przyciskiem prawy-gra) Przyciskiem lewy-d wybierz przecznik, jakim bedziesz gasi silnik Przyciskiem prawo-d ustaw 0%
Teraz musisz wyregulowa cigno gazu, aby przy zalczonym przelczniku, przpustnica bya cakowicie zamknita (do gaszenia silnika). Wolne obroty ustawiasz za pomoc trymera gazu
Piotr Kowalski wrote:

Dzięki!!! Ustawienie zabrało mi jakieś 10sekund :-D, wszystko działa jak powinno.
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki!!! Piotrek