czy rex5 bedzie dzialal dobrze z eclipse?

Uzywa ktos takiej pary ktos taka pare? Moj eclipse jest tylko ppm. Pytam bo juz kiedys mialem odbiornik webry i nie chcial z tym
radyjkiem dzialac. Musialem go potem sprzedac ze spora strata :-/
pozdrawiam Daniel

A dlaczego Webra czy Jeti miały by nie działać ze "starym" Eclipsem ? Jak sam napisałeś masz tylko modulacje FM/PPM czyli taką jaka powinna być. Przy hitekowym PCM (Q-PCM) nie będzie ci działał żaden odbiornik oprócz odbiornika Hitec Q-PCM HPD-07RH. Generalna zasada - w nadajnik kwarc producenta nadajnika, w odbiorniku kwarc producenta odbiornika. Ja się trzymam takiej zasady i nie mam problemu że mam odbiornik innej firmy niż aparatura.
Pozdro Jakub_RC

Powinno a raczej musi działać czasami stare radio ze wzgledu na kondensatory starzejące sie traci nieco parametry wówczas moze byc problem .Zrobic naziemna próbę zasiegu jesli zadziała na odległośc 500 m przy ziemi to w powietrzu napewno trzy razy wiecej.Pamiętać o przemianie kwarcu odbiornika

Niezupelnie o to mi chodzilo. Tamta webra nie chcilala dzialac zarowno na moim eclipse jak i na opticu :-/ Jak podlaczylismy nadajnik multiplexa czy futaby chodzilo ok. Mam wrazenie ze producenci nie do konca trzymaja sie jednego standardu i jakies niewielkie roznice wystepuja. Mysle ze to tak jak z kwarcami. Na kwarcach od jednego producenta cos dziala dobrze a na innych nie. Jestem pewien ze to nie przypadek i celowe dzialanie producentow. grrrr... Potem kupilem odbiornik 8-kanalowy hiteca i wszysko chodzi swietnie. Nie mam zamiaru zmieniac nadajnika bo jestem z niego zadowolony i ma jak dla mnie co najmniej 2x za duzo bajerow. Teraz potrzebuje jeszcze jeden odbiornik. Rex spodobal mi ale chcialbym wiedziec czy kros uzywa takiej pary nadajnik i odbiornik. Nie chcialbym kupowac tylko po to by zaraz sprzedawac... Eclipse do niedawna bylo dosc popularne radyjko wiec spodziewam sie ze ktos moglby sie wypowiedziec.
pozdrawiam Daniel
Ja uzywam takiego zestawu, kwarc w nadajniku Hitec, w odbiorniku Jeti, i dziala mi ok. Tylko ostatnim razem zlapal mi duzo "smieci" ale to chyba dlatego ze dalem akku silnikowe blisko anteny. Wczesniejszy lot przy ciut innym ustawieniu akku byl ok i w zasadzie bez zaklucen. A ztym ze niektore firmy z innymi nie wspolpracuja to masz racje, i wielu z kolegow przekonalo sie juz o tym...
pozdrawiam Gumis

Witam, To moze ja sie dopisze. Ostatnio kupilem nowy odbiornik REX 7 MPD i za nic w swiecie nic chcial dzialac z moim Hitec Eclipse. Kwarce JETI. Nic nie wymyslilem i zmienilem radio na Multipleksa.
Pozdrawiam, Lukasz.

Dnia Sat, 5 May 2007 09:02:42 +0200, Lukasz napisał(a):

Witajcie, ilu modelarzy - tyle doświadczeń - chce się rzec.
Od kilku lat jestem posiadaczem Eclipse-a i Futaba 9 CAP. Korzystam wyłącznie z odbiorników REX: na początku standardowych (ok. 1,5 roku) teraz MPD, i to zarówno z "4", "5" jak i "7". Obydwa radia z tymi odbiornikami działają bez zarzutu. Nie wiem, skąd takie problemy u Was.
Zaznaczam, że zarówno w Futabie i Hitec-u stosuję kwarce oryginalnie dołączone jak i Jeti (dokupione - różne kanały). Do REX-ów używam kwarców JETI.
Zabrze, 2007-05-08 09:31:23
Zbych wrote:

Ciekawe - dokladnie to samo moge powiedziec :) Nadajniki Futaba 9CHP i Garupner MC-14 - odbiorniki Jeti REX 5 i 7 ale tylko w wersji MPD (stare i nowe wersje softu). Ani razu problemu.
--
Taddy
http://www.rcx.pl /