glupie pytanie

Moze to i glupie pytanie Gdzie dostane Jaskolke i co to w ogole jest (wiem, ze model do zlozenia)?. Tym da sie sterowac w locie? Za pomoca serwomechanizmow? Jakis LINK bardzo mile widziany.

Reply to
Igor" .

Wiadomość od "Igor" <igor@tkdami...net.>

Na przykład tu:

też:
mozesz myslec o czymś takim:
Tym da sie sterowac w locie? Za pomoca serwomechanizmow? Nie, to modele wolnolotów, bez sterowania (ostatni z możliwością dodania sterowania). Pisałeś, że nie masz doświadczenia modelarskiego, pytasz, co to za model Jaskółka. Zacznij od tych prostych modeli. Nie gorączkuj się, nie śpiesz się, wyluzuj i stopniowo nabywaj doświadczenia i wiedzę, bo zaczynając od trudnych modeli możesz stracić zapał i pieniądze. Przeciez nie od razu Kraków zbudowano. Ja rozpocząłem swoją przygodę z modelami latającymi około 2,5 roku temu i mimo zaawansowanego wieku zbudowałem jedną Jaskółkę, by poznać techniki stosowane w modelarstwie
mi, budowa takiego modelu sprawia dużo frajdy, podobnie jak latanie nim. Musisz wiedzieć, że latający model RC niewiele ma wspólnego ze zdalnie sterowanymi samochodzikami na baterie. Taki model trudno wykonać bez doświadczenia i wiedzy, a łatwo rozbić.

Reply to
PiotrP