Multiplex Roayl Evo 9 2,4 GHz

Witajcie,
czy ktoś z Was miał może do czynienia z tą aparaturą? Używałem kiedyś jej w wersji 35 MHz, ale akurat chyba trafiłem na jeden z wadliwych
egzemplarzy i różne rzeczy siedziały. OD strony oprogramowania znam ją bardzo dobrze. Chodzi mi raczej o niezawodność zastosowanej przez Multiplexa technologii 2,5 GHz.
Będę wdzięczny za wszelki uwagi.
Serdeczne pozdrowienia, Tomek