nowicjusz

witam serdecznie mam kilka pytań postaram sie szybko i sprawnie ;po pierwsze gdzie w internecie pod jakim adresem mozna zakupić np; aparature rc używaną chodzi mi o adresy giełdy prawie rok szykowałem sie do tych zakupów i chciałbym zakupić dobrą aparature hiteck moge mylic nazwy 7 kanałowom oraz jakiś spalinowy jedno lub dwu płatowiec po dobrej konkurencyjnej cenie wszystkich pozdrawiam i czekam na odpowiedz Adam.w-wa ps w warszawie jest podobno giełda tylko nie wiem gdzie i kiedy i proszę o informacje czy po w/w sprzęt warto tam jechać jeszcze raz pozdrawiam!!!!!!

Reply to
doktor