Ripmax Pro-Peak Constellation vs. Pulsar

Witam,
Zebrało sie trochę kaski od Mikołaja ;) i przydało by sie kupić porządna ładowarkę. I teraz mam dylemat. Pulsara dobrze znam (kolega używa). A co z
nowością Ripmaxa ?
Może ktoś z posiadaczy byłby łaskawy podzielić się instrukcja (jakiś skan albo cos). W opisie na stronie sklepu i w polskim review jakoś mało mnie to przekonuje ze jest lepsza od Pulsara 2. Nawet nie wiem czy jest lepsze od Pulsara 1 (pomijając, że ma pamięć na pakiety). A taka instrukcja (nawet skan - bo na stronie Ripmaxa nie ma tej ładowarki a co za tym idzie nie ma "manuala" w pdfie) ułatwiłaby wybór, szczególnie ze jest tańsza od polskiego producenta o jakieś 130 zl. Z opisu wiadomo ze ma mniej amperów więcej cell i koniec. Zakup wiadomo nie jest tani, ale nie chce później "pluć sobie w brodę" ze połasiłem się na te 130 zl i nie kupiłem pulsara.
Dziękuję i pozdrawiam
Jakub
Mam instrukcję (angielską) do Constalation i mogę Ci ją zeskanować . Pozdrawiam !! www.modelarski.com

No no.... jestem pod wrażeniem. Stosunek cena-możliwości widzę, że konkurencja nie śpi.
Pozdrawia, DarekRC zadowolonym użytkownik Pulsara1

archiwum i przeszukiwanie newsów
"OL-Pen Model" wrote :

Witam, Dziekuje za propozycje, napisalem maila ale nie wiem czy dotarl czy nie (cos mi sie krzaczy z interia). W takim razie jeszcze raz poprosze o instrukcje na maila z grupy bez "_ciach_". A moze by tak w sklepie internetowym umiescic ja (chyba ze jest sie czego wstydzic :P ).
Pozdrawiam i z gory dziekuje Jakub
Maila dostałem i nstrukcje prześlę - w sklepie też umieściłem - dziś zrobie tylko nowe zdjęcia(ciąłe braki czasowe)
Pozdrawiam !! www.modelrski.com