Prasa

Witam.
Mam taką prasę elektryczną www.3a-meble.com/prasa.jpg. Służy ona do oklejania płyt fornirem. Ma ona podgrzewane półki przez grzałki umieszczone między
płytami z jakiegoś kruchego materiału (coś takiego chyba jest w piecach akumulacyjnych i nie mam na myśli szamotu) a na nim 3 mm blacha aluminiowa. Muszę zrobić nowe półki bo te są pofalowane tak jak kończą się płyty tego kruchego materiału z grzałkami.
Myślę nad czymś takim: www.3a-meble.com/plyta.jpg. Rama z ceownika 80 x 50 mm z wspawanymi rurami. Całość zalana betonem i splanowana w zakładzie kamieniarskim. Jak zrobić zbrojenie? Przyklejona blacha aluminiowa z jednej strony a z drugiej płyta OSB jako izolacja termiczna i przy zaciskaniu półek siła równiej będzie się rozkładać. W rurki myślałem wsuwać grzałki elektryczne i w razie awarii łatwo je wymienić. Zastanawiam się nad możliwością połączenia tych rurek i zalania ich np. olejem i zastosowania jakiejś pompy i grzałki lub grzałek w jednym miejscu. I tu mam problem jak połączyć te rurki w szereg czy wspólna z przody i z tyłu jak w kaloryferze aby temp. była na całej powirzchni równa? Jakie średnice rurek i jak je połączyć ? Jaka pompa? Może pompa cyrkulacyjna do wody i zalać borygo? Temperatura to max. 100-110 C. Max. wysokość jednej półki to ok. 110mm.
Proszę o uwagi i wasze pomysły.
Pozdrowienia.
Robert