Latest threads in Engineering Science (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Wiatraki plajtuja
"Firma Prokon, operator farm wiatrowych w Niemczech, Polsce oraz Finlandii, poinformował swoich inwestorów, że ogłasza upadłość i wstrzymuje wszystkie projekty w Polsce. [...] Według...
21
21

nowa linia rozwoju
Rzad od slow przechodzi do czynow i mam tzw mieszane uczucia :-) J. Kampania społeczna „Programuj”
4
4

Nowe roboty boston dynamics
ść robotów już znana. Chyba najciekawszy to ten koń na tylnych kołach (3:45)
4
4

Re: problem z klimatyzatorem
Wygląda na to, że zwiększenie nadmuchu rozwiązuje problem. Po tygodniu takiej pracy zero szronu, po przyłączeniu na grzanie suchutko, nic nie wypłynęło.

Problem z klimatyzatorem
Od jakiegoś czasu mam dziwny problem z klimatyzatorem w  niewielkim pomieszczeniu o pow. ok 4m2. Model MDV 6kW, jednostka zewnętrzna z płynną regulacją obrotów wentylatora. Dziwny, bo pojawił...
17
17

Trudno wszystko przewidzieć
Czy drwal mógł przewidzieć wypadek (ten po 44 sekundzie filmu)?
39
39

najbardziej skomplikowane struktury
W internetach ja wyczytał, że mózg człowieka jest najbardziej skomplikowaną strukturą we wszechświecie. Co prawda trudno jest dokładnie zdefiniować pojęcie struktury w takim rozumieniu. Ale...
5
5

Schemat Pieca Kaldo
Witam posiada ktoś może schemat pieca Kaldo , lub jakieś informacje na temat tego pieca? Pozdrawiam

Smog
Teraz modny temat ten smog. Zalecenie... siedzieć w domu. A skąd powietrze w tym domu? :-) Okna, drzwi, wentylacja nawiewna (jak ktoś ma) zatrzymują te mikrometry? Robert
54
54

rozruch grupy
Hmm.... ciekawe. Grupa niby inżynierska a ostatni temat z 1 stycznia. Wszyscy wszystko wiedzą? Nie macie żadnych problemów? Skasować subskrybcję? Tak, piszę celowo zeby Was ruszyć :) Lubie...
3
3

Jak to dawniej budowano
Książka z 18-tego wieku o budownictwie kościołów. Ryciny fajne są dopiero na samym końcu. Widać na nich jak samymi "ręcyma" budowano ogromne gmachy. fragment wstępu, w którym autor...
6
6

Wysadził łazienkę sprężonym powietrzem ???
ś mi się tu mocno nie zgadza. Chyba że przez pomyłkę użył czegoś innego w sprayu ? Niecodzienny wypadek w mieszkaniu przy ulicy Piwnej we Wrocławiu. Osiemnastolatek, który czyścił...
8
8

silownik pneumatyczny
Dosc typowe urzadzenie, ale wczesniej nie rozbieralem - silownik z bocznym "wyprowadzeniem" oni to zrobili ? Tlok wymaga szczeliny w cylindrze, a pneumatyka lubi szczelnosc. Widac tam taka listwe,...
7
7

Maszynki do golenia
Maszynki do golenia gillette. Dlaczego one są takie drogie? Albo inaczej Dlaczego (przynajmniej ja) czuję różnicę pomiędzy nimi a tymi tańszymi? Technologia wykonania taka kosmiczna? Czy marki...
36
36

Co to za stal
AISI 304SS/X