[ot] jaka ładowarka

Wiem ,że to nie ta grupa, ale mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto mi
pomoże :)
Mój ojcies kupił pierwszą lepszą ładowarkę z akumulatorkami do aparatu
cyfrowego(2,2AV R6).Prąd ładowania to około 0,8 A. Ładowarka prezentuje się
bardzo ładnie. Moja wrodzona ciekawość sprawiła, że od razu ją rozkręciłem
żeby sprawdzić co się mieści w tym maleństwie. Ku mojemu zdziwieniu układ
elektroniczny skąłdał się z 2 diód świecących, 4 rezystorów i 2 diód
prostowniczych. Myślę, że po kilku ładowaniach na takiej ładowarce może się
drastycznie zmniejszyć pojemność akumulatorków. Co byście mi radzili kupić
(tak w cenie do 100 PLN)? Kiedyś kupiłem sobie polską ładowarkę do
akumulatorków 800mAV a funkcją automatycznego wyłanczania się w momencie
naładowania akumulatorków(akumulatorki 800 mAV ładowały się na niej 10-15
h). Czy na ładowarce tego typu mogę bezpiecznie regenerować te nowe
akumulatorki Czy lepiej kupić jakąś nową?
na tej stronie znalazłem ciekawą
ofertę ładowarek. Który model byście poradzili? Może być bez akumulatorków.
Czy spokojnie wystarfzy mi ta co mam, czy lepiej kupić np panasonica za 88
PLN (ładowarka procesorowa) czy może jeszcze coś innego?
Reply to
Rafał