[OT]Male wyjasnienie

Jak nie pochwalasz to po co o tym piszesz?

Żeby udowodnić że wasze środowisko jest histeryczne?

Magiel. Kropka.

Naprawdę EOT !!!

-------------- The Bocelot

Reply to
Bocelot

Dnia 2005-05-04 10:30, Użytkownik snipped-for-privacy@home.pl napisał:

A czym drogi kolego pachnie wrzucanie wszystkich i wszystkiego do jednego worka podpisanego "ELYTA"? Naprawdę myślisz, że wszyscy pisujący lub czytujący pl.rec.mdelarstwo to jakaś jedna klika, którą można sobie ot tak w czambuł potępić? To jest dokładnie takie samo nadużycie, jak np. wrzucenie wszystkich krótkowalowców do worka "SNOBY" (or compatible), na podstawie osobistych, być może jednostkowych kontaktów. Pisząc tak jak powyżej, osobiście _mnie_ urażasz, co ci jednakowoż wybaczam ku chwale pl.rec.modelarstwo.

A co do listu Sławka K., tego pierwszego "Latanie na lądowisku Raków" to niestety wyskoczył z nim trochę jak filip z konopii. Pewnie był zdenerwowany, i pewnie merytorycznie ma 100% racji. I gdyby się nieco bardziej wysilił, zachowując w pamięci, że czyta go 99,9% osób niewinnych oraz nie mających pojęcia o sprawie, byłoby zupełnie inaczej. Poczułem się trochę tak, jakby ni stąd, ni z owąd w drzwiach mojego mieszkania stanął gość i oświadczył, że tych, co rysują mu pod blokiem ulubioną beemkę, to on kłonicą po plecach walić będzie. Nic dziwnego że tak rozpoczęta wymiana zdań nieprzyjemnie się rozwinęła.

Zauważ że kolejny mail Sławka "Przepustki na ladowisko,RAKOW'" jest już zupełnie inny, wszystko wyjaśnione dokładnie, kto co i dlaczego... Nie można było tak od razu?

Ergo: konflikt wziął się ze złej formy, a nie treści, co poddaję pod rozwagę każdemu kto postuje na grupę. Otwierając nowy wątek, pisz tak, jakbyś pisał do _każdego_ czytającego osobiście...

Dla mnie EOT

Reply to
Jakub Witkowski

Zadalem sobie trud przekopania moich wypowiedzi, nic nie znalazlem o psuciu zabawy, prosze mnie ZACYTOWAC.

Przekrecasz wszystko, od A do Z. Proponuje ustawic sortowanie wg. daty. Poczatek byl taki:

  1. Post Pulkownika.
  2. Moje pytanie o rozwiniecie tamatu. Nic tam praktycznie nie ma procz jednego zdania.
  3. Napisal cos AlexY
  4. 3 odpowiedzi Pulkownika w tym jedna z wyzwiskami. I od tego sie zaczelo. Faktow Kolego nie zmienisz, tutaj masz potwierdzenie:
    wszystko sortowane wg. daty. Milej lektury.

Juz sie 3 rzeczy czepialiscie - bezskutecznie, co nastepne?

Reply to
Doman

Niech sobie każdy buduje co chce, poziom modelu będzie świadczył conajwyżej o poziomie modelarza, ale śmieci w eterze, to już nie jest tylko i wyłącznie jego sprawa.

Pozd-ro-mek

Reply to
romgom