Latest threads in Engineering Science (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

materiały przepuszczalne na przód kol
Szkło budowlane (hartowane) 86 --- 93% Teflon poliwęglowy 96,0% z danych które przytoczyłem widać że szło ma różną przepuszczalność, ale nie potrafię znaleźć jakie gatunki jaką,...
14
14

Re: Rozszerzalność termiczna drewna?
Staramy sie o nie dbac i nie zeszpecic, no i reszte sprzetow dobierac tak zeby pasowalo. Przy okazji dorabiania pasujacej szafki dowiedzielismy sie, ze w dzisiejszych czasach _nie da sie_ zrobic blatu...

Re: Rozszerzalno?? termiczna drewna?
Zazdroszczę Ci takich mebli. Pozdrówka serdeczne ! Wiesiek.

Radio w kosmosie
Witam! Weźmy takie oto rysunki poglądowe: faktycznie część sygnału emitowanego przez maszty radiowe przenika atmosferę i propaguje się dalej w przestrzeń kosmiczną? Jeśli tak, to jakiego...
4
4

Re: Rozszerzalno?? termiczna drewna?
Krzysiu ! Zniszczyłeś pewnie dziś już antyczne biurko . Toć ona conajmniej równe wiekiem mojemu ciału. :-) Też jestem przedwojenny. Siedzieć za meblem co ma siedemdziesiąt a może sto lat i...

Rozszerzalność termiczna drewna?
Witam, Zainspirowany watkiem o klejeniu mam pokrewne pytanie drewniane. Jaki jest wspolczynnik rozszerzalności drewna? Gugiel mowi ze "maly", "jeden z najniższych" itp itd. Interesuje mnie to w...
22
22

Typ wyjść sterownika PLC
Chciałem zakupić sterownik PLC w promocji dla studentów. W informacji o produkcie pisze takie coś: Jaką różnicę robi fakt, że na wyjściach będą np. przekaźniki a nie tranzystory?
9
9

Re: Eliminacja zatar?narz?dzi formowanie aluminium
A to ciekawe. Jakie aluminium i na jak gorąco? Konrad
1
1

Eliminacja zatarć narzędzi _ formowanie aluminium.
Szanowni, Czy ma ktoś jakiś "złoty środel" który pozwoli obniżyć chropowatość aluminium. Wykluczam w tym wypadku smarowanie, bo ten sprawdza się co najmniej w 99%. Chodzi o wskazówki jak...
11
11

stojak do wiertarki - prośba o opinię
Witam Przymierzam się do zakupu stojaka do wiertarki i chciałbym prosić o radę. Myślałem o nowym stojaku aluminiowym, np takim: gdzieś przeczytałem opinię, że kolumna centralna takiego...
5
5

Re: Glupie pytanie o klejenie drewna
:-) Nie mieszkam w Polsce, jakoś nie wpadłem że to może coś znaczyć. Konrad http://www.atlas.com.pl/pdf/HomeMarket0906.pdfRozumiem
3
3

CAD do bram
Witam!!! Są dedykowane programy cadowskie do projektowania ogrodów, domów, ale czy jest coś takiego do projektowania bram wjazdowych? Pozdrawiam
1
1

Re: Czy op?aca si? robi? doktorat?
Z punktu gdzie Pan siedzi pytanie czy się opłaca robić doktorat nie ma sensu. Z tego punktu wiele innych rzeczy nie raz Pan podobnie kwitował. Doceniam Pańskie doświadczenie życiowe i chęć...
10
10

Re: Czy op?aca si? robi? doktorat?
Największe nasycenie stopniami naukowymi w firmach przemysłowych jest w małych, często jednoosobowych firemkach w inkubatorach przedsiębiorczości w centrach naukowych w wielu krajach...
6
6

Glupie pytanie o klejenie drewna
Witam, Planuje zrobic blat o wymiarach 220cm x 127 cm z lat drewnianych sosnowych 40mmx50mm. Grubosc bedzie 40 mm. Chcialem to zrobic tak, ze kazda nastepna beleczke przykrecam do poprzedniej czterema...
18
18