Gawron gotowy!

U¿ytkownik "LukaszS" napisa³ w wiadomo¶ci:
Ty sie nie przejmuj tym co Oni gadaja, model masz piekny, a ze malowanko nie dokonca wierne oryginalowi, albo jakis szczegolik inny to pestka, najwazniejsze ze japa sie smieje od ucha do ucha jak sie oglada te Twoje zdjatka....:)
Reply to
Adam
Użytkownik stabillo napisał:
Witam
Nie miałem okazji startować za Jaczkiem, ale nasz poczciwy aeroklubowy Gawron ma takiego "kopa", że Puchacz z dwoma osobami na pokładzie nie ma szansy zbyt długo potoczyć się po trawie.
Pozdrawiam Grzegorz
Reply to
Grzegorz Kurczyk
U¿ytkownik "Grzegorz Kurczyk" snipped-for-privacy@control.slupsk.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:fk0bvq$lot$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
hehe, no to tak, kazda holowka jest inna, mamy 2 wilgi, obie identyczne , jedna lata druga, udaje ze lata... ;)
Reply to
stabillo
Witam przeczyta³em i .......... nie bêdê budowa³ ¿adnej makiety samolotu !!! Zupe³nie mnie zniechêcili¶cie Marek S
Reply to
Marek S
Użytkownik Marek S napisał:
No ale ja przecież wykazałem, że malowanie Twojego Gawrona jest jak najbardziej OK. Nawet końcówki skrzydeł w naszym Gawronku nie mają "wingletów" ;) Przemaluj mu znaki na SP-CFK i przyjeżdżaj do Aeroklubu Słupskiego. Nasi modelarze będą zachwyceni, a i pilotom samolotowym łza się w oku zakręci :-)
Pozdrawiam Grzegorz
Reply to
Grzegorz Kurczyk
U¿ytkownik "Grzegorz Kurczyk" snipped-for-privacy@control.slupsk.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:fk8vkl$85q$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Ani mi siê wa¿ cokolwiek przemalowaæ! S³upskowi zrobili ju¿ jednego Gawrona, a nam jeszcze nie. Nawet jak raz ju¿ kto¶ zrobi³ model naszego Antka SP-KAA, to d³ugo siê nie nacieszyli¶my, bo zosta³ skradziony na wystawie.
Reply to
Jaroslaw Manek