Gawron gotowy!

nie
Ale w razie potrzeby służę pomocą. Ino szybka decyzja, bo wystawiony jest na sprzedaż.
-- Pozdrawiam Jarosław Manek -------------------------- www.aero-foto.pl
Użytkownik "LukaszS" napisał w wiadomości:

Ty sie nie przejmuj tym co Oni gadaja, model masz piekny, a ze malowanko nie dokonca wierne oryginalowi, albo jakis szczegolik inny to pestka, najwazniejsze ze japa sie smieje od ucha do ucha jak sie oglada te Twoje zdjatka....:)
Użytkownik Tramp napisał:

Jak również SP-CFK w Aeroklubie Słupskim http://www.aeroklub.control.slupsk.pl/galerie/view.php?g styn%202004&i=HPIM3673.JPG
Pozdrawiam Grzegorz
Witam przeczytałem i .......... nie będę budował żadnej makiety samolotu !!! Zupełnie mnie zniechęciliście Marek S
Użytkownik Marek S napisał:

No ale ja przecież wykazałem, że malowanie Twojego Gawrona jest jak najbardziej OK. Nawet końcówki skrzydeł w naszym Gawronku nie mają "wingletów" ;) Przemaluj mu znaki na SP-CFK i przyjeżdżaj do Aeroklubu Słupskiego. Nasi modelarze będą zachwyceni, a i pilotom samolotowym łza się w oku zakręci :-)
Pozdrawiam Grzegorz
wiadomości

Ani mi się waż cokolwiek przemalować! Słupskowi zrobili już jednego Gawrona, a nam jeszcze nie. Nawet jak raz już ktoś zrobił model naszego Antka SP-KAA, to długo się nie nacieszyliśmy, bo został skradziony na wystawie.
-- Pozdrawiam Jarosław Manek -------------------------- www.aero-foto.pl